Sommelo on jälleen eletty; onnellisina, musiikin ja taiteen hellässä syleilyssä.
Sommelo kiittää kaikkia esiintyjiä, festivaalitaiteilijaa, kurssiopettajia, yleisöjä, vieraita, kurssilaisia, työntekijöitä, vapaaehtoisia ja yhteistyötahoja! Ilman teitä ei olisi Sommeloa!
Ensi vuoden kujeita suunnitellaan jo. Tule sinäkin Sommeloon!